2013年9月10日 星期二

豆豆返學啦...............

 
 
 
9月2日豆豆已經問始返學,眨下眼豆豆已經上了幼稚園一星期了。

豆豆學校第一個星期家長陪同。第2個星期返2小時,第3個星期就開始返 3小時啦﹗

第一日由豆PAPA陪上堂,主要都是同家長講觲上堂的模式。豆豆沒有特別反應啦﹗因為家長加小朋友太多人了沒有什麼空間俾佢玩.

第二至五日都係由父母陪上堂,但就全班同學分開兩小班上,豆豆都可以坐定定聽老師講故事, 而佢鐘意就係食茶點同出外踩單車個PART HEHEHE..........................

今個星期要自己一個人上堂,是真正考驗的開始,工人姐姐話我知,豆豆放學時有哭,話想返屋企.個一刻我心真的有痛,不過我知道小朋友的適應能力好強.我應該放手俾佢去面對各種的新事物. 所以晚上只係問佢今日返學係唔係好開心啊, 老師請你食什麼食物,有冇唱歌啊.....
 
 
今日星期二,豆豆的班主任打電話比我,報告一下豆豆返學的情況。話佢有少少哭, 可能見到其他同時哭,所以有少少影響,但老師俾小小餅佢食,佢又好快冇事, 豆豆你要繼續加油啊!
 
 

沒有留言: