2013年9月4日 星期三

自家制之豬肉鬆同壽司

 
今日到我陪第2日返學的豆豆上堂啦,其實我心情真的有D緊張, 不過見到佢開心上學個樣, MAMI都安心D, 豆豆完全冇哭. 而且可以跟到老師的要求, MAMA真的要俾個叻你...
今日係PE日, 所以大家都要著整齊的PE衫,突然間覺個女大個左好多,MAMI真的希望豆豆可以好好享受校園生活,學懂禮物同分享,豆豆加油啊...........
 
 因為係適應期只需上一個鐘頭的時間,原本諗住帶豆豆去佢至愛的迪迪尼,因為落雨, 冇去到, 但我又唔晒左半日的假期,依事返家同佢整下親子活動啦....
 
我相信好多人都唔食煲左湯後的豬肉, 有時真的覺得好浪費的, 近日都見朋友用麵包機整豬肉鬆, 我又試, 橫點想同豆豆整壽司食, 不過真的好易整, 只係好落左少少老抽. 糖同芝麻再加少少芝麻再按MODEL 9 就OK 啦.....
 

1:20分鐘後的制成品真的正,同出面買的豬肉鬆冇什麼分別,只係今次整俾豆豆食的, 所以味道方面我冇落得咁重..下次可以再試下整

豬肉鬆制作中時就煮定個珍珠米飯.飯熟左就可以加日本醋, 酸程度可以就自己鐘愛加. ..跟住就可以開始自制壽司啦......
材料就自己鐘意啦,鐘意食嘜都可以放落下的,今日有雞蛋,蟹柳..
仲有好健康的紅蘿蔔同溫室小青瓜 
 

當然仲有主角紫菜..好多地方有售, 但我覺得$12店比較抵買D....
睇下豆豆幾專心同MAMI包壽司...佢真的聽明MAMI的指示逐樣放落去, 叻女...............

做完後仲要拍拍手話自己好叻,小朋友真的好搞笑................ 

真的好專心整,對27個月小朋友來講真的唔易,MAMI希望豆豆可KEEP住依份的專注力..HEHE
睇下,,係MAMI的幫手下,豆豆已經完成左第一條壽司....幾開心

之後MAMI再CUT 成一塊塊,放係一個碟上,幾靚 
 

 
 
 
 
 

沒有留言: