2013年9月15日 星期日

忌廉磨茹汁魚柳

 有一日豆爸打俾我話想食魚柳, 對我依D雪櫃有存貨的C9來講真的唔係一個什麼難題, 因為我個個星期日都會入定D可以擺的耐6少少的送係冰格, 以便不時之需, 初頭諗整栗米魚柳. 點知冇記性的我.竟然忘記左去超市買栗米,返到屋企門口先醒起, 係唔係生左小朋友的MAMA都係咁的呢, 點好呢, 為有發揮我C9創造的精神啦, WAHAHA......見到櫃內面有一罐忌廉磨茹湯就用佢.但原本出來的結果係出期的好味...送飯一流
 
 
 
 
先將魚柳切一塊塊
依個759的飯友牌炸粉真的要推介俾大家,因為真的又平又好用,只要用水開到好似糊仔烯少少就OK LA 
大家睇下我只係半煎炸的方法已經好靚好金黃色啦, 正............. 
 
最後就將罐頭開左倒落個PAN到跟住加少少水煮, 一路攪拌路煮, 煮到滑晒就可以直接加落到魚柳上......

沒有留言: