2013年9月19日 星期四

薑汁唐芹野菜豬肉餃子

夏天我好鍾意整下餃子, 麵類家野食, 一來方便, 二來食得舒服不會太油, 所以今日整左個好好味的餃子, 連我家24個月的豆豆小姐都可以一次過依左8只, 真的嚇倒我, HEHE.......

我買左$30半肥瘦豬肉加上, 少少鹽,糖, 生粉, 生抽, 麻油,薑汁同豆醫醃下佢

$3唐芹CUT到細細柆

一個野菜, 大約一斤到, 先出一出水 跟住又係CUT到好細再拎干水份, 就可以加落個豬到..

當所有CUT好晒就同D豬肉撈咪一斎, 跟住再試下味, 如果唔多咸可以再加少少生抽.....

再放包好餃子的碟上少少生粉, 咁樣唔會令餃子咁易爤,............


睇下....快好就包左一盆啦....................大家見唔見豆豆只肥手啊,因為佢都有幫手的...HEHE.............


記住要水滾先好放餃子落下煮..煮到10分鐘, D餃子就會浮上來., 因為已經熟啦........................


睇下D餃子幾靚............依碟野真的俾我同豆豆KO左...我地以大食.........

沒有留言: