2013年9月29日 星期日

迪士尼

 已經唔記得左我地今次係第N次入迪迪尼啦....但佢仍帶俾我地好多歡樂, 次次去可以令我地非常地投入,盡情地玩......太興奮啦!
 
  
 豆豆次次車依架迪士車就開心興奮啦,因為佢知道係入緊去樂園..
 今日太熱啦, 大家都做足乃晒的措施, 帶太陽眼鏡同太陽油...............
 
 今次爺爺同嫲嫲都同卵我地一斎入去玩, 因為想見多豆豆幾面...
 好開心啊, 今日同毛毛影相完全不用排隊, 太好啦....
 大家記唔記巡遊出現前,會有賣波波的車, 而我地最有興趣的除左買波波俾豆豆之外, 緊係食燒魷魚啦, 真係好好味
 豆豆今日仲好開心咁同工作人員一斎玩...
 halloween就到啦, 我地都一斎扮下野先.............
 睇下我豆豆幾可愛!
 真的好識POSE
 再來!
 玩到好累再的食晚餐
 大家想食什麼叫什麼真的好方便
依杯特野飲真的好好飲, 自從有左迷離莊園之後,豆PAPA次次來都要ORDER的,

沒有留言: