2013年9月19日 星期四

為豆爸煮左一餐滿足的晚餐

星期一晚訓訓下豆爸突然同我講明天我想食FISH FINGER, 為左我依個大細佬豆爸,為有身第2日急急食完午飯帶住我依個靚靚保冷KITTY 去街市啦....

拎住依袋買送, 人都開心d,所以買左滿滿的一袋為父女們煮正野....

今日豆媽買依條靚靚圍裙, 心情都特別靚呢...

豆豆依2日唔知做嘜野, 冇啦啦發高燒,但又鬼咁精神, 所以我都冇咁擔心, 所以佢病左但都冇影響佢好奇活潑的一面,因為佢話要幫mama煮野俾豆爸食,睇下佢幾專心, 其實我好like依d親子活動,令佢的生活変得更加有活力.....

因為過左休魚期的關係, 街市的海鮮真的平左好多啊, 見d蟹咁靚緊係要買返d整花雕蛋白蒸花蟹啦,
豆豆幫我整緊雞蛋期間,我就快快手將d蟹清潔同折好

 睇下,蒸好左的花蟹幾正, d蛋白真的好滑好好味 ,(付食譜)

因為蒸蟹有酒唔啱小朋友食, 所以我特意為豆豆整潮式凍蟹俾佢撈飯, 食到佢話YUMMY YUMMY !

依個手撕雞係外買的, 因為之前厚興瑜記做團購,所以買來試下, 味道唔錯, 好有雞味, 可以再試.

依個就係今晚豆爸特別order 的, 其實我真的好少買依d野食,因為覺得佢冇嘜益,而且又要開油炸, 所以少食少食,但左豆爸歡心, 為有滿足下佢啦...,連豆豆都搶住要食...真的係為食倆父女.
忘記左影蒜頭少野菜....

雕蛋白蒸花蟹....
花蟹    2-3只,
蛋白 3

調味:
100ml
雞粉 1茶匙
花雕酒 4湯匙
  &胡椒   適量

 
製法:
1 花蟹劏清淨,以4湯匙花雕酒,適量胡椒同醃 15分鐘.
2) 然後大火蒸約8分鐘至7成熟
3) 混和蛋白、水、 雞粉及鹽備用
4(3)的蛋白汁,混和已蒸有7成熟蟹,再用保鮮紙包好碟,蒸10分鐘,便成
 

沒有留言: