2013年9月19日 星期四

竹蔗茅根紅蘿蔔馬蹄水

 近日豆豆有便秘的問題, 要成2-3日先可以去到一次POOPOO, 而且次次都去POOPOO哭晒,因為佢好驚又太用力, 搞到次次都有血,見佢咁辛苦咁POOPOO, 我真的心痛, 所以煲左竹蔗茅根紅蘿蔔馬蹄水, 希望有助改善同時間亦加多佢食菜同水果的份量......



煲左2個鍾後的滋潤糖水, 真的好啱一家大細一斎飲


2YRS豆豆已經好貪靚好靚,每次同佢換左靚衫,佢一定9秒9跑鏡面前POST一輪, 仲會問我地, 我靚唔靚啊, 因為成日都話自己係公主.....


WAHAHA.......我只係入左廚房一陣,出來已經見個女変成咁,一定豆爸的傑作啦..豆豆仲問我靚唔靚, 真的笑死我啦!

竹蔗茅根紅蘿蔔馬蹄水竹蔗   一扎
茅根   一扎(不易太多,因為比較寒涼)
紅蘿蔔   一支, (記得買有泥個 )
馬蹄 一包
冰糖 適量 ( 因應自己喜好甜度去加or減)
    
水      1200ml

所有材料放入個湯煲到煲1.5-2個鍾到就ok la , 跟住拎走d竹蔗茅根再加冰糖完成!     



沒有留言: