2013年9月3日 星期二

返學前玩玩玩...........

 
 
27月大的豆豆近好Like 扮公主,所以特別鐘意著有LACE的裙外,今日仲要求要帶個皇冠出街, 因為近佢愛上Disney Junior 小公主蘇菲亞 影響,落樓梯時仲學公主咁拎起條裙行, 真的好搞笑!
下個星期一豆豆就係迎接佢另一個階段就返學, 所以MAMI緊係係返學前盡玩啦, 於時戕約左麻麻去PARTVIEW食個LUNCH BUFFET 加PLAYHOUSE 放電啦啦!

其實依度的LUNCH BUFFET 真的好野食啊,連我依不愛甜品都佢地吸引左去試,正

忘記依個叫什麼名,但佢酸酸地幾好味!
再來CHEESE CAKES
WAHAHA...其實我去食BUFFET 多數都主供冷盤,不過依度的三文魚,青"厚",虾真的好新鮮,連我自己都忘記左食左幾多轉,hehe。。。
當然仲有沙律,仲我最LIKE的水牛CHEESE,。。。。。


食完d前菜已經飽到不得了,但依個BUFFET係包個個菜的,今次我叫左魚,諗住豆豆食的,睇下幾靚。。。。
豆豆緊係最愛食雪糕,睇下佢幾Enjoy 就知啦。。
食完雪糕再食水果,我忘記影水果呢,因為佢真的有好多時令提供,真的超正,
食飽飽緊係飲茶咖啡先。。見到咁靚的茶具真的好RELEX啊!
 

飽飽就去PLAYHOUSE 放電,GOGOGO........
豆豆話依個係公主屋企,果然係中左公主毒,WAKAKAKA.......
計續玩玩。。。。。。。
仲有波波池。。豆豆話要扮訓覺豬。。。。
仲識左個至來自德國的小朋友叫POLLY,佢地一樣大, 睇下佢地玩得幾好開心!
依個拍蛛蛛好好玩, 有一燈著就拍拍。。。玩我都散晒

 
仲有長長滑梯。。我地數1,2,3就滑落去,真的好激。

依個琴係要用腳彈的,係唔係好搞笑呢。。。
今日真的食的好飽玩的盡,豆豆一上車已經見訓左了。。。。。

沒有留言: