2013年9月10日 星期二

豆爸生日快樂

 9月10日係豆爸的生日, 一大早我同豆豆已經同係睡夢中的豆PA講PAPA HAPPY BIRTHDAY, 豆PA緊係從我地甜美的聲音中醒過來啦, 大家仲攬攬溫馨一番......
 
 
豆豆可能知道今日PAPA係主角,所以特別痴DADDY, 成日都話要佢抱抱,豆PA當然甜在心頭啦,因為平時個女都多數都痴我的,HEHE.......................
 

原來諗住去食西餐的, 但豆PA突然話想食韓燒,真的太好啦, 因為我都好LIKE韓國野食的,.依間阿里朗係灣仔的, 已經係第二次食佢啦, 環境好舒服不會太吵, 野食水準當然good la ............. 
 
一坐低已經送好好味的前菜,每樣小小地就可以試到好多不同的前菜, 我自己成日覺得前菜已經可以食到好飽啦..HEHE扮細食
店員好細心,知道你有小朋友會幫你安排好位BB椅同餐具俾我地,睇下豆豆個樣幾好開心, 
好大只虾啊,真的好鮮甜呢...........
我地今次主要係依燒,所ORDER左牛 
依個雞,燒完D肉都好滑,一D都唔老! 
仲有我至愛的燒海鮮餅。正。。。。 
走時豆豆見到門口D假花話好靚啊。。。仲走去聞下,真係傻妹妹, 當然要同佢影張相啦。。 
豆PA生日,估唔到豆豆都有禮物收, 多謝嫲嫲送的POLO衫。。。。 

沒有留言: