2013年9月19日 星期四

減壓的好方法


身邊唔同的朋友有唔同的relax方法, 有d會去SHOPPING 減壓, 有d人會食野減壓, 我依個C9仔就Like 整野食減壓,唔知有冇人同我一樣呢, 記得以前未生豆豆時,老公又返工的期假,我真的可以待係KITCHEN成日整唔同家野食。。真的懷念個時咁FREE 的時間,因為依家真的好難可以做的,往往放假仲累過返工, 因為個個星期都有不同的節目同我家寶貝去玩,希望佢識多D唔同的事物(怪獸家長上身),不過近日真的好大壓力。因為成日都想自己做到最好, 可惜我家能力有限鳴。。。。。。為有整下自己鐘意家野減下壓啦:

有好野味的蒜盐辣蕉炸魷魚

甜面豉炒油麥菜!

黑豆豉苦瓜炆筍殼魚
黑 椒中式牛柳..............
 
真的好好味啊.............

沒有留言: